Firma ubezpieczeniowa Proama rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Ubezpieczyciel ponownie przypomina o oferowanych zniżkach dla bezszkodowych kierowców (na taką ofertę mogą liczyć ci, którzy wcześniej mieli 60-proc. zniżki).
Proama jako pierwsza i, przynajmniej na razie, jedyna zdecydowała się na tak wysokie zniżki bonus-malus.
Reklamy emitowane są telewizjach ogólnopolskich: TVP1 i TVP2, TVN i Polsat, oraz stacjach tematycznych. Kampania w telewizji wspierana jest działaniami w internecie.
Kreacje do telewizji przygotowała agencja Change Integrated. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Za kampanię w internecie (kreacja, planowanie i zakup mediów) odpowiada agencja Hypermedia Isobar.
Na koniec lutego br. firma sprzedała 300 tys. polis (od początku 2012 r.). W ub.r. Proama była największym reklamodawcą w rodzimej branży ubezpieczeniowej. Wydała w mediach 77,3 mln zł (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów; źródło: Kantar Media).