Kraj

Proama powraca do reklam 70-proc. zniżek

Kampania w telewizji wspierana jest działaniami online.


%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fds4v84fBfRc%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Firma ubezpieczeniowa Proama rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej. Ubezpieczyciel ponownie przypomina o oferowanych zniżkach dla bezszkodowych kierowców (na taką ofertę mogą liczyć ci, którzy wcześniej mieli 60-proc. zniżki).

Proama jako pierwsza i, przynajmniej na razie, jedyna zdecydowała się na tak wysokie zniżki  bonus-malus.

Reklamy emitowane są telewizjach ogólnopolskich: TVP1 i TVP2, TVN i Polsat, oraz stacjach tematycznych. Kampania w telewizji wspierana jest działaniami w internecie.

Kreacje do telewizji przygotowała agencja Change Integrated. Za planowanie i zakup mediów tradycyjnych odpowiedzialny jest dom mediowy MediaCom. Za kampanię w internecie (kreacja, planowanie i zakup mediów) odpowiada agencja Hypermedia Isobar.

Na koniec lutego br. firma sprzedała 300 tys. polis (od początku 2012 r.). W ub.r. Proama była największym reklamodawcą w rodzimej branży ubezpieczeniowej. Wydała w mediach 77,3 mln zł (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów; źródło: Kantar Media).