Kraj

Prudential rusza z główną odsłoną kampanii launchowej

W telewizji będą emitowane 45-sekundowe spoty, a w kinach - 75-sekundowe.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIhLCzNAgZyQ%26list%3DUUHIoCzNrYCpdOnmyW1zHvTg%26index%3D1%22%7D
Polski oddział brytyjskiej firmy ubezpieczeniowej Prudential, która po 74 latach nieobecności powraca na polski rynek, rozpoczyna główny etap kampanii reklamowej wprowadzającej markę i ofertę na rynek.

Działania reklamowe mają charakter zarówno wizerunkowy, jak i produktowy – firma promuje unikatowe ubezpieczenie – Premiopolisę “Start w życie”, zapewniającą indywidualną ochronę oraz możliwość wzrostu kapitału.

Kampania reklamowa będzie prowadzona w telewizji (do emisji trafią 30- i 45-sekundowe spoty), internet, reklamę outdoorową oraz reklamy w 26 kinach zlokalizowanych w Warszawie, we Wrocławiu, w Poznanie, Trójmieście oraz na Śląsku (będą w nich wyświetlane 75-sekundowe spoty).

Kampania ATL-owa potrwa do połowy maja, natomiast w internecie – do końca czerwca.

– W reklamie odwołujemy się do prawdziwego i silnego insightu konsumenckiego – w oczach rodziców dziecko zawsze pozostanie dzieckiem i już teraz warto zatroszczyć się o jego przyszłość – mówi Karol Kamas, marketing communication manager Prudential w Polsce.

– Liczymy na to, że za sprawą naszego komunikatu odbiorca zada sobie pytanie: “A co ja zrobiłem, żeby zapewnić moim dzieciom łatwiejszy start w dorosłość?”. Jeżeli taki będzie efekt, osiągniemy jeden z założonych celów – uzupełnia Wojciech Pronobis, dyrektor ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej Prudentialu.

Koncepcję kreatywną opracowała agencja reklamowa Brain, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom, a za działania online – agencja Next.