M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Przychodzi diabeł do emerytki, czyli nowa reklama Banku Pocztowego

Maciej Burlikowski | 8 kwietnia 2013, 06:00

W ostatnim z serii spotów bank promuje konta Nestor.

Wczoraj rozpoczął się ostatni etap trwającej od połowy lutego kampanii reklamowej Banku Pocztowego. Trzeci z kolei spot promuje Konta Nestor, stworzone specjalnie z myślą o emerytach i rencistach.

– Pokazujemy grupę celową przez pryzmat postaci energicznej Nestorki – osoby, która jest zaradna i świadoma swoich oczekiwań względem produktów bankowych – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, dyrektor departamentu marketingu Banku Pocztowego. – Zależało nam dodatkowo na podkreśleniu społecznego charakteru przekazu – w reklamie ostrzegamy przed ryzykiem zawierania niekorzystnych umów z nieuczciwymi instytucjami finansowymi, np. parabankami. Osoby starsze są szczególnie narażone na tego typu nieuczciwe praktyki – dodaje.

Kampania telewizyjna kont Nestor potrwa do 28 kwietnia br. Spot będzie emitowany we wszystkich głównych stacjach (grupa TVP, grupa Polsat, grupa TVN). Wsparciem dla kampanii telewizyjnej są plakaty w placówkach banku i Poczty Polskiej.

Reklamę przygotowała agencja Arip Next, spoty wyreżyserował Ryszard Brylski, a produkcję zorganizowało studio Film Produkcja. Media zakupił dom mediowy Effective Media.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,