M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

K2 Media zastąpi ACR

Tomasz Wygnański | 8 kwietnia 2013, 06:00

Na czele nowej struktury staną Rafał Ciszewski i Marcin Siekierski.

Rusza K2 Media - nowa agencja mediowa w Grupie K2, która zastępuje firmę ACR. K2 Media będzie zajmować się oprócz klasycznych kampanii display m.in. SEM/SEO, mobile i wideo w internecie. Ważną rolę ma w br. odegrać w działalności firmy technologia RTB. Na czele agencji stoją Rafał Ciszewski (na zdj. z lewej) i Marcin Siekierski.

Rafał Ciszewski dołączył do zarządu Grupy K2 w grudniu 2012 r., po 12 latach pracy w agencji Starcom, gdzie pełnił funkcję wiceprezesa ds. rozwoju. Natomiast Marcin Siekierski jest związany z Grupą K2 od sześciu lat. Początkowo odpowiedzialny był za SEM w ACR, potem rozwijał działalność agencji K2 Search na stanowisku dyrektora zarządzającego, następnie zarządzał działaniami ACR.

 - K2 Media jest agencją mediową nowej szkoły, w której dzięki zapleczu Grupy K2 pod jednym dachem znajdują się kompetencje mediowe, produkcyjne, technologiczne i kreatywne - mówi Rafał Ciszewski, wiceprezes zarządu K2.

Korzystanie z zasobów Grupy K2 ma odróżniać sposób działania K2 Internet od ACR, która była w dużej mierze niezależną strukturą. Obecnie K2 Media liczy ok. 45 osób. Tylko ok. 30 proc. z nich pracowało wcześniej w ACR. Nowy zespół był budowany przez ostatnie miesiące.
Obecnie agencja współpracuje m.in. z takimi klientami, jak: BZ WBK, Grupa Medicover, Hochland, LG, Nutricia, Astra, Orlen, Play, Provident, PZU, Sanofi Nepentes, Telepizza, Vistula Group.

Podczas prezentacji wyników Grupy K2 za rok 2012 zarząd K2 Internet nie ukrywał, że nie jest usatysfakcjonowany wynikami biznesu mediowego Grupy K2 w ub.r. Zaważyły na tym m.in. zmiany personalne w managemencie firmy ACR w pierwszej połowie ub.r. i odejście części zespołu. Spośród dużych klientów, ACR straciła wówczas sieć IKEA.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,