Zagranica

Facebook nie boi się surrealizmu

W Stanach wystartowały działania promujące nowy model telefonu HTC i nowy interfejs.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fmx_GzNlQOxI%22%7D
W sobotę na Wyspach wystartowała kampania promująca interfejs Home for Android. Za kreację i realizację działań odpowiada agencja Wieden + Kennedy, która wykorzystuje koncept surrealistyczny. Głównym komunikatem działań jest brak nudy oraz nieustanna zabawa nawet w podróży służbowej.

Reklama spotkała się jednak z wieloma negatywnymi komentarzami internautów. Nowym działaniom zarzuca się sugerowanie, że ludzie nie są już w stanie radzić sobie z rzeczywistością, dlatego całe życie przenieśli do świata wirtualnego. W serwisie YouTube opcja komentowania jest wyłączona.

(Popsop)