Kraj

Click House odświeża serwis Motoprezent.pl

Agencja odpowiada za unowocześnienia w zakresie e-commerce oraz wsparcie reklamowe.

Agencja Click House opracowała nową strategię komunikacji związaną z relaunchem serwisu Motoprezent.pl. Jest to serwis oferujący fanom szybkiej jazdy wrażenia za kierownicą Ferrari, Lamborghini, Porsche czy bolidu Ariel Atom. Przedsięwzięcie, którego ambasadorem jest między innymi Przemysław Saleta, funkcjonuje w popularnej formule prezentów: wystarczy kupić voucher, podarować go bliskiej osobie (lub zrobić prezent samemu sobie) i zrealizować przygodę pod okiem instruktorów, wielokrotnych mistrzów Polski w rajdach oraz wyścigach samochodowych i motocyklowych.

Click House opracował strategię komunikacyjną przedsięwzięcia w internecie oraz przygotował relaunch serwisu internetowego. Witryna została wdrożona z wykorzystaniem rozwiązań e-commerce (sklep i proces realizacji zamówień), a komunikacja została poszerzona o nowe dla klienta kanały social media, takie jak Pinterest. Agencja odpowiada również za wspierające relaunch aktywności reklamowe.