M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Felix Polska przeprasza konsumentów

Serwis Dzienny | 11 stycznia 2000, 00:00

Producent orzeszków Felix Polska przeprosił konsumentów, biorących udział w promocji Sennik 2000 za obrazę ich uczuć. Ogłoszenia tej treści pojawiły...

Producent orzeszków Felix Polska przeprosił konsumentów, biorących udział w promocji Sennik 2000 za obrazę ich uczuć. Ogłoszenia tej treści pojawiły się w "Gazecie Wyborczej" i "Życiu Warszawy" i były odpowiedzią firmy na reakcję oburzonych konsumentów, którzy zetknęli się z niefortunnie przygotowaną akcją promocyjną.W grudniu ub.r. Felix Polska rozpoczął promocję orzeszków w puszkach 150 g. Do każdej z nich dołączył karteczkę z hasłem, opisującym sen i jego interpretację. Niestety zostały przygotowane tak niefortunne sformułowania, objaśniające sny jak np. "cmentarz Đ stracisz kogoś bliskiego". Pierwsze telefony od urażonych konsumentów producent odebrał już w połowie grudnia. Firma postanowiła zawiesić akcję promocyjną (miała trwać do wyczerpania zapasów). Wszyscy klienci, którzy bezpośrednio zgłosili się do firmy, otrzymali listy z przeprosinami oraz Đ jako gratyfikację Đ paczkę orzeszków. Osoba odpowiadająca za tę akcję została zwolniona. (MK)