M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

OS3 wygrywa kolejną markę Hasbro

Maciej Florek | 12 kwietnia 2013, 06:00

Agencja zajmie się komunikacją marki Littlest Pet Shop.

OS3 rozszerzyła współpracę z Hasbro Polska o kolejną markę. Tym razem agencja wygrała przetarg na obsługę Littlest Pet Shop.

Podstawowym zadaniem agencji jest rozwój społeczności i zaangażowanie dziewczynek w wieku 6-9 lat w wirtualne życie Littlest Pet Shop w serwisie Nk.pl, zbudowanie silniejszej więzi z marką poprzez rozrywkę online z ulubionymi zabawkami i komunikacja nowości zwierzaków LPS.

OS3 i Hasbro Polska współpracują od ośmiu lat. Do tej pory agencja zrealizowała projekty m.in. dla: Nerf, My Little Pony, Twister, Pictureka, Furby oraz Monopoly.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,