Kraj

Minister Finansów odradza tatuowanie

Ruszyła kampania informacyjna dla systemu e-Deklaracje.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FST0a25cjoE4%26list%3DPLD5DF01521C513CE6%26index%3D6%22%7D
Celem działań informacyjnych w telewizji i w internecie jest przekonanie podatników do korzystania z systemu e-Deklaracje. Spot “Tatuaż” jest wizytówką kampanii społecznej Ministerstwa Finansów dotyczących rozliczeń rocznych. Film informuje o braku konieczności posługiwania się numerem NIP przez niektóre grupy podatników. Kampania ma również na celu zwiększenie liczby podatników wysyłających PIT przez internet i informuje, że jedynym identyfikatorem podatkowym podatników będących osobami fizycznymi objętych rejestrem PESEL jest on sam, a nie NIP. Spot powstał w ramach projektu e-Rejestracja współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Poetyką nawiązuje do ubiegłorocznych realizacji i posługuje się konwencją żartu.

Kampania wspierana jest również w radiu hasłem “Do urzędu skarbowego przyjdź, jeśli masz naprawdę ważny powód. PIT wyślij przez internet”. Za produkcję spotów filmowych i radiowych odpowiada agencja Young & Rubicam Poland. Za produkcję spotu filmowego “Tatuaż” – agencja Manufaktura Idei – Rajmund Rafalski.