Kraj

Lufthansa inwestuje w wizerunek

Kampania pod hasłem "Non stop you" potrwa do 26 maja br.

Lufthansa inwestuje w wizerunek
Niemiecka linia lotnicza Lufthansa rozpoczyna kampanię wizerunkową pod hasłem “Non stop you”. Będzie ona prowadzona w prasie, internecie, na nośnikach outdoorowych i urządzeniach mobilnych, a potrwa do 26 maja br.

Hasło “Non stop you” podkreśla wiodącą rolę Lufthansy w segmencie podróży służbowych. Nowa kampania ma na celu podkreślenie znaczenia komfortu  pasażera podczas podróży – najwyższej jakości obsługa i dobre samopoczucie podróżnych stanowią główny cel oferowanego na pokładzie, indywidualnego serwisu.

– Nowa kampania ma na celu przybliżenie marki wszystkim naszym pasażerom. Sygnalizuje także zmianę perspektywy. Teraz nie mówimy już tak wiele o tym, co robimy dla naszych pasażerów. Koncentrujemy się raczej na ludziach, dla których to robimy – mówi Bart Buyse, dyrektor generalny Lufthansy w Polsce.

Reklamy ukażą się w: “Gazecie Wyborczej”, “Dzienniku Gazecie Prawnej”, “Metrze”, “Rzeczpospolitej”, “Polityce”, “Wprost”, “Forum”, “Newsweeku”, “Wysokich Obcasach” oraz “Vivie!”. W internecie będą one wyświetlane w Onecie, WP.pl, Gazeta.pl, Interii, Filmwebie i Natemat.pl. Kampanię wspierają reklamy na nośnikach zewnętrznych, które obejmą m.in.: wielkoformatowe reklamy w centrach wybranych miast, a także reklamy w środkach komunikacji miejskiej.  

Kreacje przygotowała agencja Kolle Rebbe, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare Polska.

W ub.r. Lufthansa przewiozła z i do Polski 1,5 mln pasażerów, przewoźnik oferuje blisko 230 połączeń tygodniowo między Polską a Niemcami z siedmiu lotnisk.