Kraj

Hochland w serowym natarciu

Firma poszerza portfolio i kontynuuje silne wsparcie swoich marek w mediach.

Hochland w serowym natarciu
Hochland kontynuuje aktywność we wszystkich kategoriach serów. Firma zdecydowała się na wprowadzenie marki Serissimo – serów topionych w kubkach w nowej odsłonie. Marka komunikuje wysoką jakość, intensywność smaku oraz łatwość smarowania. Serissimo będzie dostępny w kilku wariantach: Gouda, Emmentaler, Maasdamer, Cheddar, Camembert, Gouda z pomidorami i szczypiorkiem, Gouda z warzywami, Gouda z szynką i cebulą. Odświeżona grafika ma wzmocnić kolor wariantu smakowego. Produkt otrzyma wsparcie w prasie fachowej, zaplanowane są również działania w miejscach sprzedaży, a także aktywności PR w prasie i internecie.

 

Hochland w serowym natarciu
Hochland inwestuje również w sery w plastrach. Jak podaje firma, kategoria serów topionych ciągle rośnie i jest warta prawie 147 mln zł. Hochland deklaruje, że ma w planach zdynamizowanie całej kategorii. Firma wprowadza na rynek sery twarogowe w plastrach w czterech wariantach: naturalnym, z chrzanem, z cebulką i ze szczypiorkiem. Jego wprowadzenie na rynek będzie wsparte przez ATL, BTL w ramach działań 360 stopni, które swoim zasięgiem obejmą telewizję, prasę, internet, degustacje, POS, szeroko zakrojone działania PR. Za kreacje opakowań odpowiada agencja Opus B z Krakowa.

Hochland w serowym natarciu
W maju z kolei Hochland wprowadzi też sery solankowe Piato do smarowania. Mają się one wyróżniać oryginalnym smakiem śródziemnomorskim, wyrazistymi dodatkami i atrakcyjną formą opakowania. Będą dostępne w wersji oryginalnej, z papryczką chili i bazylią, a także z czosnkiem i bazylią.

Wprowadzenie tego produktu również będzie wiązało się z silnym wsparciem ATL, BTL, w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży.