Kraj

Lubella poleca się zapracowanym

Maspex wspiera swój produkt Lubella Szybko z patelni.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F9QNoKoiREq4%22%7D
Maspex obok silnego wsparcia dla Tymbarku i Kubusia wspiera swoją nową kategorię dań do szybkiego przyrządzania.

Spot wspierający linię Lubella Prosto z patelni ukazuje młodych ludzi, którzy po intensywnym dniu wracają głodni do domu i chcą szybko przygotować coś ciepłego do jedzenia. Jak przekonuje producent, do makaronu i mieszanki przypraw wystarczy dodać ulubione składniki mięsne i warzywne, wodę i całość dusić na patelni.  Danie Lubelli dostępne jest w wariantach: Świderki w szpinaku, Pikantne rurki oraz Świderki z pieczarkami.

Spot będzie emitowany w TVP, TVN i w Polsacie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia. Za kreację spotu odpowiada Havas Worldwide Warsaw.