Zagranica

PepsiCo zatrudnia agencję Karmarama

Działania promujące orzechowe przekąski ruszą w Wielkiej Brytanii.

PepsiCo zatrudnia agencję Karmarama
PepsiCo zatrudniło agencję Karmarama do przeprowadzenia zintegrowanej kampanii dla marki TigerNuts, przekąsek orzechowych w wersjach Sweet Chilli i Smoked Becon.

Kampania będzie pierwszą kreacją agencji wyodrębnionej z agencji Karmarama – Karma Communications Group.
Zintegrowana kampania rozpocznie się w Wielkiej Brytanii, obejmie prasę krajową, media cyfrowe i radio.

Karmarama wygrała obsługę marki w wyniku przetargu. 

PepsiCo chce wykorzystać wschodzący trend na rynku przekąsek – badania Nielsena wskazują, że kategoria orzechów wzrosła o 36 proc. od 2010 r. do 2012. Media na potrzeby kampanii w Wielkiej Brytanii kupuje OMD.

(Popsop)