Przetargi

Browary Lubelskie "Perła" rozpisują przetargi na kreację i media

O budżet marketera starają się trzy domy mediowe, wybór agencji reklamowej jest na wczesnym etapie.

Browary Lubelskie “Perła”, których sztandarową marką jest Perła Chmielowa, rozpisały przetarg mediowy i szykują się do wyboru agencji kreatywnej.

W ub.r. marketer współpracował z domem mediowym Media Group. Oprócz niego do przetargu zaprosił domy mediowe Havas Media (dawny MPG) i PHD.

Równolegle producent Perły szykuje przegląd agencji kreatywnych. Jak mówi Sebastian Starczewski, dyrektor marketingu Browarów Lubelskich “Perła” (od lutego br. zastąpił Sławomira Staręgę), firma rozgląda się wśród mniejszych agencji i butików kreatywnych.

Kreację ubiegłorocznej telewizyjnej kampanii reklamowej Perły, w której lektorem był Krzysztof Cugowski, współzałożyciel i wokalista lubelskiej Budki Suflera, przygotowała agencja reklamowa Raymond z grupy Young & Rubicam Brands.

(współpraca JD)