Grupa Topex ruszyła z działaniami marketingowymi dla swojej flagowej marki narzędzi ręcznych. To pierwsza ogólnopolska kampania po rebrandingu marki przeprowadzonym we wrześniu 2012 r.(MMP24 z 17 września). Wiosenne działania będą wspierane w telewizji i internecie. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Arena Media. Kampania startuje dzisiaj i potrwa do 12 maja.
W dwóch różnych odsłonach firma wyemituje w sumie ponad 3 tys. spotów wizerunkowych w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oczekiwany zasięg kampanii to ok. 8 mln nabywców narzędzi. W ramach działań internetowych firma zorganizuje konkurs we współpracy z portalem Spryciarze, wspierany przez media społecznościowe: Facebook, YouTube i Pinterest. Odsłony reklam będzie można zobaczyć również w Allegro, Ceneo i w sieci Google. Celem działań jest zwiększenie interakcji użytkowników z marką.
Autorem kreacji spotów telewizyjnych jest agencja kreatywna What. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Arena Media.