Kraj

Fundusz Promocji Mięsa Drobiowego wystartował z kampanią [wideo]

Za przygotowanie komunikacji odpowiada konsorcjum firm Legend Group i Infinity Media.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNaTQ9uNsu2Y%22%7D
Ruszyła kampania “Drobiowe przysmaki – każdemu w smak”. To projekt finansowany ze środków Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego. Jego organizatorem jest Krajowa Rada Drobiarstwa – Izba Gospodarcza. Kampania realizowana jest na rynku polskim, a jej działania zostały zaplanowane do 26 maja br.

Wszystkie działania w ramach kampanii mają charakter programu edukacyjno-promocyjnego i są skierowane do kobiet, które  odpowiedzialne za zakupy domowe, wybór i przyrządzanie domowych posiłków.

Program obejmuje ogólnopolską kampanię telewizyjną oraz działania w internecie, w tym także w blogosferze.
Za przygotowanie kampanii odpowiada konsorcjum firm Legend Group i Infinity Media.