Kraj

Za dwa dni kampania nowego mBanku

Jako zapowiedź nowej odsłony bank zaoferuje klientom program rabatowy mOkazje.

Na pojutrze BRE Bank zapowiedział prezentację kampanii mającej promować nową odsłonę internetowego banku mBank.

Prace nad nim trwają już ponad rok. Prezes BRE Banku Cezary Stypułkowski zapowiadał, że będzie to bankowość nowej generacji. Wewnątrz grupy projekt określano mianem “mBanku 2.0”. BRE szacował, że całe przedsięwzięcie  pochłonie ok. 100 mln zł i że będzie to jeden z największych, jeśli nie największy, projekt technologiczno-informatyczny w branży bankowej. Pierwotnie premierę zapowiadano na IV kwartał ub.r., ale prace się przedłużyły.

Nad nowym serwisem mBanku pracuje agencja Artegence (nota bene ona stworzyła też serwis internetowego Alior Sync, który z mBankiem konkuruje).

Wiodącą agencją ATL mBanku jest Grey, a wspomagającą Brand New Heaven. W zakresie reklam online bank współpracuje z Heureką i Pride & Glory Interactive, natomiast obsługą jego budżetu mediowego od początku br. zajmuje Mindshare.

Jako wstęp do nowej odsłony serwisu mBanku zaoferuje on klientom program rabatowy mOkazje.

– Będziemy prezentować klientom specjalne oferty firm, z których usług korzystają najczęściej. Dzięki temu każda wykorzystana przez użytkownika oferta promocyjna będzie wiązać się ze zwrotem części wydanej sumy. Co ważne, pieniądze wrócą na rachunek klienta automatycznie, bez konieczności wykonywania dodatkowych czynności – zapowiadał miesiąc temu Michał Panowicz, szef projektu nowego mBanku.

Na koniec ub.r. mBank prowadził blisko 2,24 mln rachunków. W ciągu roku przybyło ich ponad 130 tys.

Do końca br. BRE Bank zrezygnuje z używania marek BRE i Multibank i będzie działać wyłącznie pod szyldem mBanku.