M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Youth Projects Managements ogłasza przetarg

Katarzyna Kacprzak | 22 kwietnia 2013, 06:00

Europejska Karta Młodzieżowa Euro26 szuka agencji, która przygotuje spot telewizyjny.

Europejska Karta Młodzieżowa Euro26 to europejski projekt skierowany do osób w wieku 5-30 lat. Dzięki karcie mają oni dostęp do zniżek w Polsce i Europie oraz całoroczne ubezpieczenie. Od 6 sierpnia 2012 roku spółka Youth Projects Managements jest głównym operatorem Kart Euro26 w Polsce.

Spot ma promować kartę Euro26 i będzie emitowany w telewizji, internecie a także na targach i prezentacjach. Postępowanie przetargowe ma za zadanie wyłonić podmiot, który przygotuje koncepcję spotu, a następnie go zrealizuje i przygotuje do emisji. Spot będzie wspierał kampanię letnią "Zaplanuj wakacje z Kartą Euro26".

Termin składania ofert – 26 kwietnia 2013.

Czytaj więcej na temat: