M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Goahead dla marki 2KC

Katarzyna Kacprzak | 23 kwietnia 2013, 06:00

Budżet został powierzony agencji po przetargu.

2KC – marka preparatu wspomagającego procesy fizjologiczne po spożyciu alkoholu z portfolio Zakładów Farmaceutycznych Colfarm SA rozstrzygnęła przetarg.

Kampania prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach radiowych, w punktach sprzedaży, w internecie oraz prasie. Zadaniem Goahead będzie wypromowanie suplementu diety 2KC jako produktu, który umożliwia realizację życiowych celów bez konieczności rezygnacji z zabawy.

Agencja wypracowała dwie równoległe kreacje z komunikacją do kobiet oraz do mężczyzn. Oba spoty radiowe i oba key visuale łączy wspólne hasło: "I zabawa, i kariera. Biorę "Dwa!”."

Czytaj więcej na temat: , ,