M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Milka umila miasta

Katarzyna Woźniak | 23 kwietnia 2013, 06:00

Ruszyła duża akcja Mondelez dla Milki, a zwycięskie miasto dostanie pół miliona złotych na promocję.

Wczoraj ruszyły rozległe działania Mondelez dla marki Milka pod hasłem "Milka. Moje miasto się przytula". Ogólnopolskie działania mają za zadanie wybrać najmilsze miasto w Polsce. Nagrodą dla zwycięskiego miasta jest ogólnopolska promocja o wartości pół miliona złotych. Akcja jest kolejną odsłoną działań pod hasłem "Śmiało, bądźmy delikatni".

Akcja potrwa do 7 lipca, a uczestnicy będą mogli wybrać najmilsze ich zdaniem miasto w Polsce. Wyboru będą dokonywać Polacy w kilku etapach za pomocą internetowej Fioletowej Strony, aplikacji w Facebooku, a także dzięki zaangażowaniu w miejskie aktywacje zaplanowane na najbliższe dwa miesiące.

Miłe miasto Mondelez definiuje jako miejsce, w którym mieszkańcy są mili, serdeczni i otwarci. Akcja ma na celu przypomnienie jak ważny wpływ na komfort życia i samopoczucie ma otaczanie się wzajemną serdecznością. Wirtualne przytulenia będzie można wysyłać przez stronę akcji, a także aplikację w Facebooku. Miasto, które okaże się "najmilsze", otrzyma od Milki nagrodę główną w postaci działań promocyjnych w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej. Kampania dla miasta obejmie zasięgiem takie media, jak: TVN, RMF FM, RMF Maxxx, "Gazetę Wyborczą", prasę lifestyle'ową, lokalną, YouTube i media społecznościowe. 

Działania dla marki są kontynuacją ubiegłorocznej akcji podzielonej na trzy etapy: "Kocham Cię", "Dziękuję" i "Przytul", a podczas tej ostatniej został pobity rekord Guinessa w przytulaniu.

Akcja będzie wspierana działaniami w telewizji, prasie, radiu, na nośnikach reklamy zewnętrznej i w internecie. Za pomysł, strategię i koordynację projektu odpowiadają Starcom oraz Mondelez Polska. Kreację i działania digitalowe przygotował Next. Za działania PR odpowiadają Starcom, Alert Media Communications oraz Raczkiewicz Chenczke Consultants, za eventy – Event Factory. Media planuje Starcom.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,