M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Veneo obsłuży Pekpol Ostrołęka w social mediach

Maciej Florek | 24 kwietnia 2013, 06:00

Umowa została podpisana na rok.

Agencja interaktywna Veneo w wyniku konkursu ofert została wybrana do obsługi Pekpol Ostrołęka w mediach społecznościowych. Do zadań agencji należy stworzenie strategii komunikacji firmy w mediach społecznościowych oraz realizacja kampanii. Umowa została podpisana na rok.

Pekpol Ostrołęka jest producentem wyrobów wędliniarskich i garmażeryjnych oraz właścicielem takich marek, jak: Paryżanki, Spiżarnia Dębowa, Dary Puszczy, Kurpiowska Chata oraz Mięsa Mojej Mamy.

Veneo będzie odpowiedzialne między innymi za przygotowanie i wdrożenie taktyki komunikacji z internautami w ramach profilu marki "Pekpol – tradycja dobrego smaku” w Facebooku. Głównym celem kampanii będzie aktywizacja społeczności fanów dzięki wprowadzeniu nowych aplikacji i akcji marketingowych. Ważnym elementem ma być przekazywanie wiedzy i doświadczenia z dziedziny kulinarnej oraz dzielenie się przepisami kulinarnymi wykorzystującymi produkty producenta.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,