Kraj

Carlsberg Okocim przeprowadzi w wakacje program "mysterious shopper"

Grupa Carlsberg Okocim SA rozpoczęła kampanię reklamową informującą o tym, że w okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień) przeprowadzi akcję typu "mysterious shopper",...

Grupa Carlsberg Okocim SA rozpoczęła kampanię reklamową informującą o tym, że w okresie wakacyjnym (lipiec-sierpień) przeprowadzi akcję typu “mysterious shopper”, czyli tajemniczy klient. Od strony kreatywnej kampanię przygotowała agencja BrandLine, natomiast obsługą akcji zajmuje się firma Great Open House (GOH). Jak powiedziała Agnieszka Milewczyk, dyrektor trade marketingu w Grupie Carlsberg Okocim, akcja ma na celu zwiększenie dostępności marek piwnych z portfolio Carlsberg Okocim SA i zainteresowanie ofertą firmy jak największej liczby sklepów. Kampania informująca prowadzona jest w prasie codziennej (“Gazeta Wyborcza” oraz tytuły lokalne w sześciu regionach), prasie branżowej, a także za pomocą ulotek rozpowszechnianych przez przedstawicieli handlowych i dystrybutorów piwa. Planowaniem i zakupem powierzchni reklamowych zajął się dom mediowy Initiative Warszawa. Milewczyk nie zdradziła, ile sklepów zamierzają odwiedzić przedstawiciele firmy GOH. Powiedziała jedynie, że nagrodzonych zostanie kilkaset sklepów. Nagrodę – 1000 zł – ma szansę otrzymać właściciel sklepu, będzie dysponował przynajmniej jednym zestawem 7 produktów Carlsberg Okocim, tzn. dostępnymi opakowaniami piw marek Carlsberg (butelka i puszka), Okocim Mocne (butelka i puszka), Harnaś (butelka i puszka) oraz Karmi (butelka). W ogłoszeniach prasowych podawany jest numer infolinii, pod który mogą dzwonić sprzedawcy zainteresowani piwem produkowanym przez Carlsberg Okocim SA. Obsługą infolinii zajmuje się firma Call Center Poland. (PR)