M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Veneo wygrywa przetarg UMCS

Maciej Florek | 26 kwietnia 2013, 06:00

W przetargu brało udział 10 agencji.

Agencja interaktywna Veneo wygrała przetarg na opracowanie, wykonanie i utrzymanie przez okres 24 miesięcy nowego serwisu internetowego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie (UMCS). Do przetargu odbywającego się w trybie dialogu konkurencyjnego przystąpiło 10 firm. W finalnym etapie spotkały się trzy z nich.

Veneo opracuje koncepcję nowego serwisu internetowego, zaprojektuje go funkcjonalnie i graficznie zgodnie z aktualnymi standardami UX, wykona i wdroży nowy serwis wraz z przeprowadzeniem migracji danych. Serwis będzie zrealizowany w metodologii Responsive Web Design i będzie oparty na vCMS+ – autorski system agencji klasy enterprise. Nowa witryna będzie adresowana do różnych grup docelowych: studentów, absolwentów, kandydatów na studia, pracowników, społeczności lokalnej i władz Lublina, przedstawicieli biznesu, a także odbiorców obcojęzycznych. Będzie obejmowała część korporacyjną uniwersytetu, a także będzie platformą dla stron wydziałowych i jednostek tematycznych. Ponadto będzie zawierać platformę społecznościową.

Czytaj więcej na temat: