M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

BlackBerry z nowym pozycjonowaniem Q10

( red. ) | 30 kwietnia 2013, 06:00

Marketer prezentuje "styl bycia" telefonu w obliczu "szalonej" konkurencji.

BlackBerry ruszyło z nową komunikacją swojego modelu Q10 z głównym komunikatem o niezależności. Marka prezentuje odrębny "styl życia" w opozycji do "szalonych ofert" i propozycji konkurencji. 

Żeby udowodnić konsumentom swoją odrębność, BlackBerry wprowadziło swoje telefony do ograniczonej sprzedaży w ekskluzywnych punktach sieci Selfridges w ubiegłym tygodniu. Telefon trafił do detalistów, zanim będzie dostępny u innych sprzedawców w przyszłym tygodniu.

Telefon jest przeznaczony na rynek premium i obecnie kosztuje 580 funtów, a Vodafone na Wyspach oferuje go w ofercie prepaid za 37 funtów bez limitu rozmów i z przesyłem 1 GB danych.

BlackBerry wprowadza na rynek telefon Q10 w tym samym czasie, kiedy światło dzienne ujrzał nowy Samsung Galaxy S4. Jego wielki launch został zorganizowany w Wielkiej Brytanii w ubiegły weekend.

Dział marketingu BlackBerry jest jednak przekonany, że jego telefon ma przyszłość chociażby ze względu na fizycznie istniejącą klawiaturę qwerty.

(BrandRepublic)

Czytaj więcej na temat: , , , ,