Kraj

Cztery statuetki Clio dla Polaków

180heartbeats + Jung v. Matt, Young & Rubicam Brands oraz Platige Image nagrodzone w międzynarodowym konkursie Clio Awards 2013.

Cztery statuetki Clio dla Polaków
Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt Warsaw przywiozła z Nowego Jorku dwie złote statuetki Clio, jednego z najbardziej prestiżowych międzynarodowych festiwali reklamowych na świecie. Prace agencji dla charytatywnej wytwórni muzycznej Rak’n’Roll Records zostały nagrodzone w kategoriach branded entertaiment & content oraz mixed campaign.
 
Brązowa statuetka trafiła do Young & Rubicam Brands Poland za kampanię “Read Facebook? Readbook!”, którą agencja przygotowała dla sieci Empik.

Clio przyznano też Platige Image. Projekt dla gry “Cyberpunk 2077” otrzymał srebrną statuetkę Clio Awards. Teaser do gry w reżyserii Tomasza Bagińskiego został doceniony przez jury w kategorii technika filmowa/animacja.
 
Sieciową Agencją Reklamową Roku została Ogilvy & Mather. Tytuł Agencji Roku otrzymała Marcel Worldwide. Złotą statuetkę w kategorii reklamodawca roku otrzymał Google. Nagrodę Brand Icon Award dla najlepszej marki odebrała Coca-Cola.