M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Upstairs/Young & Rubicam społecznie

Serwis Dzienny | 12 stycznia 2000, 00:00

"Rzeźby" to tytuł społecznej kampanii reklamowej, która rozpoczęła się w połowie stycznia w prasie i na billboardach. Potrwa przez trzy...

"Rzeźby" to tytuł społecznej kampanii reklamowej, która rozpoczęła się w połowie stycznia w prasie i na billboardach. Potrwa przez trzy miesiące. Kampania jest prowadzona na zlecenie Fundacji Polska bez Barier. Agencja Upstairs/Young & Rubicam zajęła się jej przygotowaniem i realizacją. Pomocy udzieliły liczne czasopisma i dzienniki ogólnopolskie (m.in. "Gazeta Wyborcza", "Twój Styl", "Wprost", "Businessman", "Autosukces", "Sukces"), a także pismo "Integracja", przeznaczając bezpłatnie, bądź z bardzo dużym rabatem, powierzchnie reklamowe. Akcję wspiera finansowo Philip Morris Polska SA, pokrywając koszty druku ogłoszeń w pismach, które udzieliły rabatu. Realizację kampanii na nośnikach reklamy zewnętrznej prowadzi Outdoor Media Services, która nieodpłatnie udostępniła swoje billboardy w 11 największych miastach Polski (500 tablic miesięcznie). Kampania jest pierwszym etapem szeroko zakrojonej akcji społecznej pod hasłem "Niepełnosprawni Đ normalna sprawa", w ramach której m.in. zostanie uruchomiona bezpłatna infolinia dla niepełnosprawnych. Zgłoszone do niej utrudnienia w życiu codziennym, z jakimi spotykają się niepełnosprawni, zostaną zebrane w raporcie opracowanym przez specjalnie powołany zespół członków Międzynarodowej Komisji Prawników i Socjologów Uniwersytetu Warszawskiego. Raport zostanie potem przekazany rządowi i parlamentarzystom. (AMS)