Kraj

Lemon Sky obiera strategię 36@

Agencja w najbliższych latach zamierza oferować pełny wachlarz możliwości w komunikacji marketingowej.

Agencja Lemon Sky opracowała strategię rozwoju na najbliższe lata. Zmierza w kierunku budowania komunikacji marek wokół 360 stopni, a właściwie 36@.

Agencja od dwóch lat obserwuje zmiany na rynku i robi kolejny krok w konsekwentnym realizowaniu swojej strategii. Zmierza w kierunku szeroko pojętej komunikacji marketingowej i chce oferować markom, które buduje, pełny wachlarz możliwości.

Lemon Sky obiera strategię 36@
– Granice między ATL, BTL czy naszym konikiem, czyli digitalem, zacierają się na rynku tak szybko, że za chwilę podział na wyspecjalizowane agencje stanie się zupełnie fikcyjny. Ponieważ cały czas czujemy się silni w digitalu, nasze podejście do komunikacji marketingowej marki nazwaliśmy 36@. “@” to dla nas symbol odnoszący się do genezy agencji, ale też znak czasów, w których żyjemy. Czym jest reklama pokazywana w YouTube przed teledyskiem? ATL czy digital? Jak nazwiemy telewizję oglądaną w komórce? Konsument jest tam, gdzie ma na to ochotę i przestaje być prawdą zdanie, że reklama telewizyjna buduje zasięg. Teraz równie duży zasięg można zbudować w Facebooku, stosując odpowiednio dopasowane do konsumenta narzędzia – mówi Magdalena 
Surowiec, CEO Lemon Sky (na zdj.).

Lemon Sky od dwóch lat nabywa kolejne kompetencje, by oferować markom, którymi się opiekuje, oraz swoim klientom szeroki zakres usług. W 2012 roku przejęła od Grupy SMT agencję MAT specjalizującą się w marketingu eventowym i offline. Obecnie jest w trakcie rozmów z dużymi agencjami sieciowymi, których partnerstwo byłoby rozwinięciem kompetencji z zakresu ATL i BTL.