Kraj

VA Strategic Communications przygotował projekt dla Bols Vodki

Agencja reklamowa VA Strategic Communications przygotowała kampanię promocyjną dla marki Bols Vodka (producent: Bols) nawiązującą do rozgrywek piłkarskich Euro 2004....

Agencja reklamowa VA Strategic Communications przygotowała kampanię promocyjną dla marki Bols Vodka (producent: Bols) nawiązującą do rozgrywek piłkarskich Euro 2004. Akcja prowadzona jest pod nazwą FootBols. Działaniami objętych jest kilkadziesiąt wybranych klubów w największych miastach Polski. Kibice oglądający wspólnie w klubie mecze mistrzostw mają szansę zdobyć gadżety piłkarskie, zamawiając Bols Vodkę lub drinki na bazie Bols Vodki. Bols sponsoruje również specjalną wielkoformatową tablicę do wpisywania wyników meczów, która zawisła w klubach na początku imprezy wraz z pojawieniem się tam materiałów komunikujących zabawę – plakatu i piłek na stoliki z opisem akcji. Za każde zamówienie konsument otrzymuje od barmana niebieską kartkę. Odpowiednia liczba kartek uprawnia do odbioru u barmana określonej nagrody – kolejnego drinka, gwizdka na smyczy lub piłkarskiej koszulki z logo akcji FootBols. (AMS)