Zagranica

Puma zamienia słowa w ruch

Firma tworzy specjalną platformę komunikacyjną, na której młodzi ludzie porozumiewają się przez gesty i ruch, tworząc swój specjalny słownik.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FHQOHAVb9Wdg%22%7D
Puma sięga do młodzieżowej kultury miejskiej, aby promować swoją nową linię zapachów. W tym celu firma uruchomiła specjalną platformę komunikacyjną, na której fani tworzą specjalny słownik i wymieniają informacje za pomocą dostępnego sobie wspólnego kodu – ruchu.

Słownik daje użytkownikom możliwość stworzenia ponad 10 tys. fraz. Użytkownicy mogą tworzyć ciągi wiadomości i publikować je w Facebooku, Twitterze, a także przesyłać mailem.

Producent odzieży sportowej rozpoczął współpracę z jednym z najciekawszych street dancerów Super Davem, który układał choreografię z czołowymi tancerzami freestyle’u na świecie. Puma zleciła również wytwórni Mixpak Records i artyście Dre Skullowi produkcję utworu “First Time” występującym w kampanii.

(Marketing Week)