Zagranica

Nowe pozycjonowanie Audi

W Niemczech wystartowała kampania z gwiazdami w kontekście filmu "Star Trek".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FWPkByAkAdZs%22%7D
Agencja interaktywna PMKBNC wykreowała spot poprzedzający premierę filmu “Star Trek” w niemieckich kinach. Fabuła spotu “The Challenge” opiera się na przyjaznej rywalizacji dwóch bohaterów, których atrybutami są samochody Mercedes i Audi. W rolach głównych wystąpili Leonard Nimoy i Zachary Quinto. Film ma oddawać hołd twórcy idei “Star Treka” – Gene’owi Rosddenberry.
 
Audi wykorzystuje samochody swojej największej konkurencji, czyli Mercedesa, aby komunikować swoje nowe pozycjonowanie: zgodnie z nim Audi oznacza “nowy luksus”, podczas gdy Mercedes – “dawny luksus”. 82-letni Leonard Nimoy odgrywa rolę kierowcy Mercedesa, a Zachary Quinto prowadzi Audi. Młodszy kierowca zaprasza starszego na golfa, ale nie ma problemu z zapakowaniem sprzętu, dobrze radzi sobie również z interaktywnymi gadżetami w samochodzie. 


(Horizont)