Abbott Mead Vickers BBDO przygotowała kolejną odsłonę kampanii dla Snickersa w ramach działań pod hasłem “Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”.
Na potrzeby najnowszej kreacji agencja współpracowała z Google, w spocie odsłaniając dane liczbowe na temat zarejestrowanych literówek, które w wyszukiwarkach zdarzają się tym, którzy pracują, kiedy są głodni.
W ramach kampanii, kiedy ktoś popełni błąd w nazwie, Google podpowie mu w wynikach wyszukiwania stronę przekierowującą na tę zawierającą informacje o Snickersie. Obok linku do strony w wynikach wyszukiwania pojawi się również informacja: “Yu cant spel properlie wen hungrie “. Druga odsłona spotu puszcza oko do odbiorców, przemycając komentarz na temat poziomu światowego futbolu.
Działania już w podczas pierwszych trzech dni trwania kampanii spowodowały duży ruch na stronie – odwiedziło ją ponad 500 tys. internautów.
(BrandRepublic)