Zagranica

Brak Snickersa powoduje literówki

W ramach kampanii pod hasłem "Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny" Snickers sabotuje grę w piłkarzyki i przestrzega przed literówkami "na głodzie".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpamyPaTK4pw%22%7D
Abbott Mead Vickers BBDO przygotowała kolejną odsłonę kampanii dla Snickersa w ramach działań pod hasłem “Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”.

Na potrzeby najnowszej kreacji agencja współpracowała z Google, w spocie odsłaniając dane liczbowe na temat zarejestrowanych literówek, które w wyszukiwarkach zdarzają się tym, którzy pracują, kiedy są głodni.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FGdSxhhrOU6M%22%7D
W ramach kampanii, kiedy ktoś popełni błąd w nazwie, Google podpowie mu w wynikach wyszukiwania stronę przekierowującą na tę zawierającą informacje o Snickersie. Obok linku do strony w wynikach wyszukiwania pojawi się również informacja:Yu cant spel properlie wen hungrie . Druga odsłona spotu puszcza oko do odbiorców, przemycając komentarz na temat poziomu światowego futbolu.

Działania już w podczas pierwszych trzech dni trwania kampanii spowodowały duży ruch na stronie – odwiedziło ją ponad 500 tys. internautów.

(BrandRepublic)