M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Luksja wspiera swoje produkty

Katarzyna Woźniak | 10 maja 2013, 06:00

Marka z portfolio PZ Cussons wprowadza nową linię i wspiera ją marketingowo.

Luksja wprowadza na rynek nową linię Care Pro. To kremowe mleczka pod prysznic ze składnikami balsamu do ciała, które mają konsumentom zagwarantować dodatkowe nawilżenie. Jak przekonuje producent, Luksja Care Pro zawiera emolienty, humektanty, glicerynę i kwas mlekowy, czyli substancje zawarte najczęściej w balsamach do ciała.

Nowa linia obejmuje cztery warianty: Soften, Nourish, Restore i Enrich.

Za kreację i realizację kampanii, której odsłony będzie można zobaczyć na outdoorze (przez cały maj), w internecie (maj-sierpień) i prasie (do końca sierpnia), odpowiada Change Communications. Media na potrzeby kampanii kupuje ZenithOptimedia.

 

 

 

Czytaj więcej na temat: , , ,