M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Opcom dla Nivei

Katarzyna Woźniak | 10 maja 2013, 06:00

Agencja wygrała przetarg na obsługę online.

Agencja reklamowa Opcom wygrała przetarg na opracowanie kampanii online dla marki Nivea Invisible. Kampania wystartowała wczoraj i będzie przebiegać pod hasłem: "Czarno na białym widać, że jesteś pewna siebie!".

Zadaniem agencji było opracowanie adaptacji formatów prasowych i telewizyjnych, które angażują użytkownika online i wykorzystują potencjał zasięgu komunikacji do budowania wizerunku marki. Agencja stworzyła linię kreatywną do landing page'a i kampanię display. W kampanii wykorzystywane są kolory czarny i biały. Media na potrzeby kampanii zakupił MEC.

Działania online są elementem większej kampanii prasowej i telewizyjnej – za tę kreację odpowiada DraftFCB, media również kupuje MEC.

 

 



 

Czytaj więcej na temat: , , ,