Kraj

Proama sprzedała już 400 tys. polis

Firma nie zwalnia tempa akwizycji klientów.

Firma ubezpieczeniowa Proama, należąca do włoskiego holdingu Generali PPF, na początku maja sprzedała 400-tysięczną polisę. Firma działa od końca stycznia ub.r. Jak podają jej przedstawiciele, większość klientów w portfelu ubezpieczyciela posiada maksymalną: 70-procentową zniżkę. – Obecnie ponad 90 proc. sprzedanych polis to te z najwyższą zniżką – mówi Łukasz Jadachowski, dyrektor marketingu. To właśnie 70-procentowe zniżki, najwyższe na rynku, oraz osobisty doradca dla każdego klienta stały się wyróżnikiem oferty ubezpieczyciela.

Przedstawiciele Proamy podkreślają, że tak dobre wyniki czynią ją najszybciej rozwijającą się firmą ubezpieczeniową w porównaniu z nowymi podmiotami wchodzącymi na polski rynek w ostatnich dziesięciu latach.