Kraj

Zupy na lato z owoców i mleka Nestle

Zupy w proszku z owocami rozpuszczane w mleku będące nowością rynkową wprowadził koncern Nestle Polska pod marką Winiary. Oferta reklamowana...

Zupy w proszku z owocami rozpuszczane w mleku będące nowością rynkową wprowadził koncern Nestle Polska pod marką Winiary. Oferta reklamowana jest jako “orzeźwiający przebój lata”. Kampania obejmuje tygodnik “Naj”, wybrane tytuły prasy handlowej (“Handel”, “Supermarket News”) oraz materiały POS (od czerwca do sierpnia). Kampania radiowa w RMF FM i Radiu Zet przygotowana przez Legend Group trwać będzie od 8 do 23 lipca. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Universal McCann. Nowe zupy występują w tej chwili w trzech wariantach smakowych: zupa wiśniowa, z owoców leśnych i truskawkowa. Są do spożycia bez gotowania, po rozpuszczeniu w 500 mln zimnego mleka. (KP, MB)