Kraj

ING Bank kończy kampanię superszybkich pożyczek

Rusza ostatni etap komunikacji reklamowej Pożyczki Superszybkiej ING Banku Śląskiego. Na finał przygotowano nowe spoty.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNTIdRRcYjk4%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FEUhc4nXdB8A%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
W nowej reklamie telewizyjnej ING Banku Śląskiego znany aktor Marcin Perchuć ponownie wciela się w rolę doradcy bankowego, który zachęca klientkę śpieszącą się na pociąg do skorzystania z pożyczki gotówkowej w ING.

Specjalnie dla internautów przygotowano także drugi spot, dostępny tylko w internecie. Tym razem pracownik banku będzie próbował rozwiązać problem młodego fana muzyki cierpiącego na chwilowy brak pieniędzy.

Kampania reklamowa promująca Superszybką Pożyczkę trwa od lutego br. Obejmuje telewizję, radio, internet oraz materiały w oddziałach banku: wyklejki witryn, plakaty, ulotki, materiały multimedialne w nowych oddziałach.

Kreację przygotowała agencja Brain, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy PanMedia Western.