M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Rowerowa akcja Axa Polska

Katarzyna Woźniak | 15 maja 2013, 06:00

Za akcję ambientową dla ubezpieczyciela odpowiada EMLab.

EMLab realizuje akcję ambientową dla Axa Polska. Firma wygrała przetarg i po raz kolejny realizuje akcję dla tego marketera.

Działania są skierowane do osób aktywnie spędzających czas na dwóch kółkach. Jej celem jest zwiększenie świadomości produktów z zakresu ubezpieczeń na życie firmy Axa Polska, poprzez wykorzystanie okresu wiosenno-letniego i działań plenerowych.
Akcja ruszyła w maju i potrwa do końca czerwca. Zasięgiem obejmuje cztery miasta w Polsce – Warszawę, Kraków, Trójmiasto i Poznań. Obrandowane "patrole" rowerowe rozdają rowerzystom gadżety związane z bezpieczeństwem – opaski odblaskowe, odblaskowe pokrowce na plecaki, kurtki na rower, bidony, a dzieciom – chorągiewki i trąbki rowerowe. Akcja wspierana jest działaniami w Facebooku, w ramach których rozdawane są dodatkowe nagrody specjalne – nowoczesne lampki rowerowe wykorzystujące promienie laserowe oznaczające na jezdni bezpieczną drogę rowerzysty.

Czytaj więcej na temat: , ,