Oreo z portfolio Mondelez International wystartowało w Stanach z kampanią, która walczy z wieloma mitami i ma za zadanie propagowanie idei dzielenia się.
Głównym komunikatem dynamicznego, animowanego filmu, który operuje konwencją bajkową i wykorzystuje postaci ze znanych opowieści dla dzieci, jest wiadomość, że dzielenie się ciasteczkami wypełnionymi kremem może zmienić świat na lepsze. Dotyczy to zarówno tzw. złego wilka z kreskówek, wampira, który zmienia swoje kulinarne upodobania na mleko sojowe, jak i złowieszczych ośmiornic i krwiożerczych rekinów.
Film można oglądać w wersji 90- i 30-sekundowej. W ostatnich kadrach po ciasteczko wyciągają ręce różne postaci: King Kong, Kapitan Hak, średniowieczni wojownicy. Spot będzie można obejrzeć w telewizji oraz na YouTube.
Kampania została wyemitowana w związku z obchodami 100-lecia przez markę. Za kreację spotu odpowiada The Martin Agency.
(Popsop)