Zagranica

Oreo zmiękcza serca i łagodzi obyczaje

Wystartowała kampania "Wonderfilled" wykorzystująca format filmu animowanego dla dzieci.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FmvIC4u3s35I%22%7D
Oreo z portfolio Mondelez International wystartowało w Stanach z kampanią, która walczy z wieloma mitami i ma za zadanie propagowanie idei dzielenia się.

Głównym komunikatem dynamicznego, animowanego filmu, który operuje konwencją bajkową i wykorzystuje postaci ze znanych opowieści dla dzieci, jest wiadomość, że dzielenie się ciasteczkami wypełnionymi kremem może zmienić świat na lepsze. Dotyczy to zarówno tzw. złego wilka z kreskówek, wampira, który zmienia swoje kulinarne upodobania na mleko sojowe, jak i złowieszczych ośmiornic i krwiożerczych rekinów. 
Film można oglądać w wersji 90- i 30-sekundowej. W ostatnich kadrach po ciasteczko wyciągają ręce różne postaci: King Kong, Kapitan Hak, średniowieczni wojownicy. Spot będzie można obejrzeć w telewizji oraz na YouTube.

Kampania została wyemitowana w związku z obchodami 100-lecia przez markę. Za kreację spotu odpowiada The Martin Agency.

(Popsop)