Kraj

Kia promuje nowy model Carens

Ruszyła kampania nowego modelu samochodu.

Kia Motors Polska rozpoczął kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nową Kia Carens. Jest to kompaktowy, rodzinny van. Kampania rozpoczęła się konkursem na fanpage’u Kia Motors Polska w Facebooku. Swoją główną odsłonę akcja ma w telewizji oraz internecie. Kampania pojawi się w kanałach ogólnopolskich i tematycznych. W internecie wykorzystano działania zasięgowe w głównych portalach, na stronach motoryzacyjnych oraz parentingowych. Komunikacja odbywa się również w mediach społecznościowych i kanale mobilnym.

Zaplanowane zostały również konkursy skierowane do rodzin oraz działania oparte na współpracy z redakcjami serwisów motoryzacyjnych. Uzupełnieniem komunikacji jest kampania w radiu, magazynach oraz kinie.

W komunikacji wykorzystano paneuropejską kreację „Growing up… can be fun”. Adaptację materiałów kreatywnych przygotowały agencje Paralotna i K2, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Havas Media.