M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Domino's Pizza wypieka pizze z DVD

( red. ) | 20 maja 2013, 06:00

Sieć wprowadziła nowy sposób promocji swojej oferty w Brazylii.

Domino's Pizza wykorzystuje atrament wrażliwy na temperaturę, aby wypromować swoje produkty prosto z pieca.

Sieć ruszyła w Brazylii z nietypową akcją marketingową. Sieć rozpoczęła współpracę z 10 największymi wypożyczalniami DVD, które zamieszczają na płytach nadruk wykonany ze specjalnego atramentu zmieniającego kolor pod wpływem temperatury. Kiedy po zakończeniu oglądania użytkownik otwiera kieszeń DVD, powierzchnia płyty zabarwia się zdjęciem pizzy, na której widnieje napis: "Did you enjoy the movie? The next one will be even better with a hot and delicious Domino’s Pizza".

Za kreację nowej kampanii odpowiada Artplan Sao Paolo. Wśród filmów objętych promocją w sieciach wypożyczalni są stosunkowo nowe i nagrodzone Oscarami, m.in. "Operacja Argo", "Skyfall" i "Dark Knight". Dysk w temperaturze pokojowej nie zdradza niczego - jest czarny. Dopiero po jego ogrzaniu w DVD odbiorcę czeka reklamowa niespodzianka. Marketer pracuje teraz nad tym, jak nasycić DVD zapachem świeżej pizzy.

Ostatnio
Domino's Pizza uruchomiła również specjalny live streaming - usługę, która pozwala konsumentom zobaczyć, jak ich pizza jest tworzona krok po kroku. Umożliwia to instalacja 5 kamer w pizzeriach w Utah i Salt Lake City - między godziną 11 i 23 użytkownicy będą mogli na własne życzenie drażnić swoje kubki smakowe.

(Popsop)

Czytaj więcej na temat: ,