Kraj

Bank Millennium stara się o depozyty

W nowej reklamie telewizyjnej promuje Centrum Oszczędzania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F6cthr4eKodc%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Banku Millennium rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje ofertę produktów oszczędnościowych i zaprasza do swojego Centrum Oszczędzania.

– Na Koncie Oszczędnościowym z promocyjnym oprocentowaniem 4 proc., na lokatach złotówkowych i walutowych, depozytach tradycyjnych i z rosnącym oprocentowaniem, na internetowych Aukcjach i podczas Happy Hours pieniądze pracują na pełnych obrotach – mówi Marek Ubysz, kierujący Wydziałem Produktów Oszczędnościowych w Banku Millennium.

W ramach nowej kampanii zobaczymy 30-sekundową reklamę telewizyjną oraz reklamy prasowe. Kreację przygotowała agencja Change Integrated, media planował dom mediowy Initiative. Kampanii towarzyszą materiały BTL – plakaty, ulotki i naklejki w oddziałach Banku Millennium.

Środki na Koncie Oszczędnościowym w Banku Millennium są oprocentowane na 4 proc. w skali roku, ale przez 3 miesiące (promocja trwa do 7 lipca 2013 r.).