Banku Millennium rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje ofertę produktów oszczędnościowych i zaprasza do swojego Centrum Oszczędzania.
– Na Koncie Oszczędnościowym z promocyjnym oprocentowaniem 4 proc., na lokatach złotówkowych i walutowych, depozytach tradycyjnych i z rosnącym oprocentowaniem, na internetowych Aukcjach i podczas Happy Hours pieniądze pracują na pełnych obrotach – mówi Marek Ubysz, kierujący Wydziałem Produktów Oszczędnościowych w Banku Millennium.
W ramach nowej kampanii zobaczymy 30-sekundową reklamę telewizyjną oraz reklamy prasowe. Kreację przygotowała agencja Change Integrated, media planował dom mediowy Initiative. Kampanii towarzyszą materiały BTL – plakaty, ulotki i naklejki w oddziałach Banku Millennium.
Środki na Koncie Oszczędnościowym w Banku Millennium są oprocentowane na 4 proc. w skali roku, ale przez 3 miesiące (promocja trwa do 7 lipca 2013 r.).