M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bank Millennium stara się o depozyty

Maciej Burlikowski | 20 maja 2013, 06:00

W nowej reklamie telewizyjnej promuje Centrum Oszczędzania.

Banku Millennium rozpoczyna nową kampanię reklamową, w której promuje ofertę produktów oszczędnościowych i zaprasza do swojego Centrum Oszczędzania.

- Na Koncie Oszczędnościowym z promocyjnym oprocentowaniem 4 proc., na lokatach złotówkowych i walutowych, depozytach tradycyjnych i z rosnącym oprocentowaniem, na internetowych Aukcjach i podczas Happy Hours pieniądze pracują na pełnych obrotach - mówi Marek Ubysz, kierujący Wydziałem Produktów Oszczędnościowych w Banku Millennium.

W ramach nowej kampanii zobaczymy 30-sekundową reklamę telewizyjną oraz reklamy prasowe. Kreację przygotowała agencja Change Integrated, media planował dom mediowy Initiative. Kampanii towarzyszą materiały BTL - plakaty, ulotki i naklejki w oddziałach Banku Millennium.

Środki na Koncie Oszczędnościowym w Banku Millennium są oprocentowane na 4 proc. w skali roku, ale przez 3 miesiące (promocja trwa do 7 lipca 2013 r.).

Czytaj więcej na temat: , , ,