Kraj

Nowa kampania marki Agata Meble

Marka Agata Meble startuje z nową kampanią reklamową, która ma na celu wsparcie rozpoczynającej się akcji "Kupuj, co chcesz, a spłacaj po wakacjach".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F3430lDVdCDQ%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D

Kampania komunikowana jest nie tylko za pośrednictwem kanałów: telewizji, radia, portali internetowych, ale również mediów społecznościowych i interaktywnych formatów outdoorowych.

Reklamę telewizyjną zobaczyć można w czterech wersjach: dwóch wizerunkowych (15- i 30-sekundowych) oraz dwóch 15-sekundowych. Dodatkowo przygotowano spot, który jest emitowany w stacjach radiowych oraz reklamę prasową. Równolegle prowadzona jest kampania internetowa “Kupujesz, co chcesz, a spłacasz po wakacjach”.

Za przygotowanie reklamy odpowiada agencja Legend Group, a za jej produkcję dom produkcyjny Red Carpet.