Kraj

Canal+ promuje 500 premier filmowych rocznie

Stacja rozpoczęła kampanię wizerunkową.

Canal+ Cyfrowy ruszył z kampanią wizerunkową stacji Canal+. Działania reklamowe mają na celu wzmocnienie wizerunku kanału jako filmowej stacji premium. Komunikacja wykorzystuje dwa typy uzupełniających się spotów, które będą nadawane w ramach jednego bloku reklamowego. Pierwszy – 30-sekundowy spot wizerunkowy – podkreśla fakt, że stacja oferuje 500 premier w ciągu roku, a drugi -15-sekundowy, aktualizowany co tydzień spot ofertowy – będzie prezentował aktualne hity antenowe. Filmy reklamowe będą emitowane do 23 czerwca  w 60 ogólnopolskich i tematycznych kanałach telewizyjnych. Od 24 maja br. będą wyświetlane także w 90 kinach sieci Multikino, Cinema City, Imax, Helios i Kinoplex na terenie całego kraju.

Kreację przygotowała agencja Saatchi & Saatchi, a media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia Group. Reżyserem spotu jest David Kerr, laureat nagrody BAFTA, a operatorem – Danny Cohen, który pracował przy tak  produkcjach jak “Les Miserables: Nędznicy” czy “Jak zostać królem”.