M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

NN dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy

Serwis Dzienny | 12 stycznia 2000, 00:00

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Nationale Nederlanden przekazało fundacji Jerzego Owsiaka 500 tys. zł. Suma ta została wykorzystana na organizację zbiórki...

Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Nationale Nederlanden przekazało fundacji Jerzego Owsiaka 500 tys. zł. Suma ta została wykorzystana na organizację zbiórki pieniędzy, dzięki czemu po raz pierwszy wszystkie pieniądze zebrane w kweście będą przeznaczone na ratowanie życia dzieci. Oprócz tego agenci 56 oddziałów NN (wszystkich oddziałów jest 90) zebrali ponad 400 tys. zł na fundację. NN otrzymało tytuł Głównego Sponsora WOŚP, informacja o tym znalazła się na materiałach drukowanych przez Fundację WOŚP: billboardach, ankietach dla wolontariuszy, kopertach, plakatach i plakietkach. NN przygotowało też billboard sponsorski emitowany w ogólnopolskich i regionalnych programach TVP w dniu finału i wcześniejszych zapowiedziach. Logo NN pojawiło się na imprezach w specjalnych stoiskach, gdzie agenci zbierali pieniądze i rozdawali pomarańczowe czapki. Akcje charytatywne i wspieranie polskiej kultury są ważnym elementem działań NN, towarzystwo przeznaczyło w ub.r. na ten cel 25 proc. środków przeznaczonych na reklamę i nie zamierza zmniejszyć tej sumy w br. NN chce budować w ten sposób swój wizerunek firmy ciepłej, przyjaznej, nie pozostającej obojętną na potrzeby otaczającego ją środowiska. (JS)