Kraj

Publicis promuje Kaktusy

Rusza kampania dla marki lodów z portfolio Nestle.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJYGb1X2EPBg%3Fversion%3D3%26hl%3Dpl_PL%26rel%3D0%22%7D
Rozpoczyna się kampania autorstwa agencji Publicis promująca lody Kaktus produkowane przez Nestlé. Adresatami komunikacji są młodzi ludzie w wieku 13-17 lat.

Na potrzeby kampanii Publicis opracował format kreatywny przedstawiający animowane przygody Kaktusa i jego przyjaciół. Cykl “Kaktus przedstawia” składa się z dwóch 10-sekundowych spotów telewizyjnych, które będą emitowane m.in. w kanałach należących do Polsatu i grupy Atmedia. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnej będą kreacje emitowane w internecie.

Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu MEC. Za produkcję kreacji odpowiada studio Orka.