M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pierwsza kampania gazowanego Tymbarka

Katarzyna Woźniak | 21 maja 2013, 06:00

Marka promuje swój najnowszy wariant - Gazzzowany.

Ruszyła pierwsza kampania nowego brandu Maspeksu – Tymbarka Gazzzowanego. Za kreację nowego spotu odpowiada agencja 303.

Nowość będzie promowana przez dwa 30-sekundowe spoty i jeden 15-sekundowy. Głównym komunikatem jest to, że Tymbark ma soczyście gazowane napoje, które nie zawierają konserwantów i sztucznych substancji słodzących. Napoje z nowego segmentu Maspeksu dostępne są w trzech wariantach smakowych: cytrynowym, pomarańczowym i grejpfrutowym.
Za reżyserię spotu odpowiadają Łukasz Zadrzyński wraz z operatorem Piotrem Sobocińskim. Za postprodukcję – Lunapark. Muzyka to aranżacja Skaldów "Wszystko mi mówi, że mnie ktoś pokochał".
Spoty reklamowe emitowane są w TVP, Polsacie, TVN oraz kanałach tematycznych. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,