Kraj

Pielęgnacja bliskości na wielu płaszczyznach z Niveą

W kilku miastach w Polsce firma zrealizuje serię eventów.

Pod hasłem „Pielęgnuj bliskość z Nivea” ruszyła kampania promocyjno-wizerunkowa Nivea Polska. Od połowy maja do lipca 2013 r. Nivea będzie angażować konsumentów w wiele lokalnych i ogólnopolskich akcji, by każdy mógł znaleźć swój sposób na pielęgnowanie bliskości.

Celem nadrzędnym podejmowanych w ramach kampanii działań jest wzmocnienie wizerunku Nivei jako firmy, która na co dzień dba nie tylko o pielęgnację ciała, lecz także bliskość między ludźmi. 
Firma przygotowała eventy w różnych miejscach Polski, a działaniom towarzyszy również loteria konsumencka, która potrwa do 13 lipca. Firma zachęca do zakupu swoich kosmetyków za min. 25 zł, zachowanie paragonu, a następnie do odwiedzenia dedykowanej strony. Każdego dnia będzie odbywało się losowanie, w ramach którego jedna rodzina będzie miała szansę wygrać wycieczkę do Grecji, a 50 innych osób otrzyma zestawy kosmetyków Nivea o jednostkowej wartości 170 zł.
W punktach sprzedaży Nivei zainstaluje specjalne wyspy, dostępne we wszystkie weekendy miesiąca. Przy każdej wyspie znajdzie się konsultantka, która będzie udzielać specjalistycznych porad, a także kącik dla dzieci. W ramach akcji w punktach sprzedaży pojawią się również dedykowane plakaty, standy, regały i wobblery. Będą im towarzyszyły liczne naklejki podłogowe, hangery podsufitowe, a także automatyczne hostessy.

Kampania wizerunkowa wsparta została komunikacją zintegrowaną 360 stopni, która obejmie działania AT i BTL: aktywacje w sklepach, eventy lokalne, reklama na nośnikach zewnętrznych (city lighty, billboardy, niestandardowe OOH) w prasie, internecie i TV.

Działania ATL rozpoczną się w ostatnim tygodniu maja i potrwają do końca lipca. Tag-on „Pielęgnuj bliskość z Nivea” został stworzony lokalnie na potrzeby akcji i będzie towarzyszył spotom Nivei w największych ogólnopolskich stacjach. Od 6 czerwca do 13 lipca w najważniejszych ogólnopolskich portalach internetowych pojawi się również kampania odsłonowa.

Projekt „Pielęgnuj bliskość z Nivea” realizuje agencja Tequila, za kreację odpowiada DraftFCB + Ad Fabrika, za zakup mediów – dom mediowy MEC. Działania w social mediach prowadzi agencja Lubię To, PR – Alert Media Communications. Projekt w całości realizowany jest przez Niveę lokalnie.