Zagranica

Drastyczna kampania antynarkotykowa

W Brazylii ruszyły poruszające działania w przestrzeni galerii handlowej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fvimeo.com%2Fmoogaloop.swf%3Fserver%3Dvimeo.com%26amp%3Bshow_title%3D1%26amp%3Bshow_byline%3D1%26amp%3Bshow_portrait%3D0%26amp%3Bcolor%3D%26amp%3Bfullscreen%3D1%26amp%3Bclip_id%3D64416323%22%7D
Za niestandardowe działania w ramach kampanii społecznej przeciwko narkotykom odpowiada agencja Talent. Kampania społeczna w drastyczny sposób ma ukazywać oddziaływanie kokainy na organizm człowieka. W tym celu agencja użyła do tworzenia plakatów kampanii jadalnego ciasta, naniosła na nie zdjęcia twarzy, a od spodu plakatu umieściła robaki, które wyżerają  dziury w plakacie, czyli na twarzach modeli.

Akcję zorganizowano w luksusowej galerii handlowej w Sao Paulo – popularnej wśród kokainistów i dilerów.

(Fpięć)