Kraj

GazetaPraca.pl rozpoczyna nową kampanię

Kampania potrwa do połowy czerwca br.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FuHyf2C7b70A%22%7D
Ruszyła kampania promująca serwis rekrutacyjny GazetaPraca.pl (Agora). Spoty zachęcają do stałego śledzenia ofert pracy i wiadomości z rynku.

Spot reklamowy GazetaPraca.pl można zobaczyć w telewizji Polsat, w kinach Helios i Cinema City, w YouTube, Ipla, w serwisie Onet.pl oraz na ekranach CityInfotv. 
Kampania potrwa do połowy czerwca br. Przekaz będzie wspierany kolejnymi działaniami – reklamami wizerunkowymi online, prasowymi oraz spotami radiowymi.

Kreacje wideo zrealizowane zostały przez agencję Plankton TV. Media zaplanowano i zakupiono we własnym zakresie.