Kraj

Rusza kampania Mieszanki Krakowskiej

Wawel wspiera swoją kolejną markę.

Rusza kampania Mieszanki Krakowskiej
Ruszyła nowa kampania cukierków w czekoladzie Mieszanka Krakowska z portfolio Wawelu. “Radość i beztroska – Mieszanka Krakowska” to hasło nowej kampanii marketingowej, która będzie miała swoje odsłony w czerwcu i lipcu na antenach radiowych oraz na billboardach w największych miejscach Polski. Firma przekonuje, że tak jak w przypadku czekoladek Malaga, Tiki Taki i Kasztanki spot radiowy również ma wpadać w ucho: “Tak lekki smak, radość i beztroska, tak kusi mnie – Mieszaka Krakowska. Sam życia smak, po prostu boska. Tak, skuszę się, Mieszanka Krakowska!“.

Za kreację billboardu i za kreację radiowego spotu odpowiadają dwie różne agencje. Spot radiowy przygotowała  agencja Blok Wschodni z Warszawy, za kreację outdoor – agencja Advertiva z Poznania. Media na potrzeby kampanii kupuje Lowe Media.